Naabzımı bazen 40 gösteriyo 10 15 saniyede değişiyo bazen dediğim 20 gündür kullanıyorum 3 gün üst üste 40 gösterdi bi kaç sefer ama bende birşey yoktu kalp doktoruna gittim ekg holter filan takıldım birşey çıkmadı ama yapıyor arada hemen hemen hergün günde 1 2 başına gelen varmı?