Ezgocan Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık Sağlık ocağının verdiği Demir ilacı kabız yaptı sidefer Damla’ya geçtik ama nasıl kullanılacağını anlayamadım kullanan yardımdıcı olabilirim?
Dyguckr Ezgocan aa evet hanfendinin dediği gibi sıvı çıkıyordu galiba içinden ona boşaltıyorduk toz olani
Angelo Merhaba, Tozu sölüsyonun içine döküp iyice çalkalıyorsunuz her gün kilo başına 1 er damla damlatıyorsunuz. Örneğin 6 kg bebeğe 6 damla.
Angelo Ezgocan rica ederim. Benim bebeğimde 4 aylık . Bizde Sidefer damlaya başladık. Vermeden önce şişeyi çalkalayıp o şekilde veriniz.