Merhaba bebeğim 4 aylık olacak 1 hafta sonra sadece anne sütü ile besleniyor normalde emziren anneler 1 - 1 buçuk sene sonra adet oluyor diye duymuştum ben bugün adet olunca şok oldum 1 hafta önce sağlık ocağında 3 aylık korunma iğnesi vuruldum yan etkisi olarak sürekli lekelenme tarzında adet görenler de var görmeyenler de var bu iğnede demişlerdi acaba ondan mı oldum ama lekelenme gibi değil normal adet gibi oldu tecrübeli olanlar bilgi verirse sevinirim teşekkürler 🙏🏼