Arkadaşlar bebeğim sürekli aranıyor ben de sık sık emziriyorum emmek istemesi sadece açlıktan dolayı olmadığı bağ kurmak istediği hatta bazen sakinleşmek gazını çıkarmak için bile mememe alıp emzirip sakinleştiriyorum çoğu zaman mememde uyuyakalıyor zaten ama şöyle bir durum var emerken her seferinde yutkunma sesi duymuyorum genelde boş çekiyor emzik niyetine yani. Totalde iki mememde beraber 1 saat mememde kaldığı oluyor. Ben de doymadığını düşündüğüm için mama veriyorum çünkü 1 saatin sonunda bile bazen aranıyor memeden ayrılır ayrılmaz. Sık sıkta beslendiği için göğsümde hiç doluluk sertlik hissetmiyorum hep yumuşak yani. Aynı durumları yaşayan var mı acaba