Elatoria Sipralim var gebe olduğumu öğrendim 4 haftalık doktor siprali çıkartırsak düşük ihtimali yüksek dedi doğuma kadar kalacak böyle gebelik yaşayan oldu mu korkuyorum kanamamda var akıntı şeklinde
omer47 Elatoria Bir arkadaşım da spirali olmasına rağmen gebe kalmıştı ikinci ayında spirali çıkardilar
Feyzosumunannesi Elatoria Spirali ne zaman taktırdınız? Kontrollerine düzenli gittiniz mi ? Kayma mi olmuş . 2 yıla yakin sadece spiral ile korunuyorum o yüzden soruyorum
Elatoria Feyzosumunannesi 3 yıl olmadı taktıralı ben düzenli giderim kontrollerime en son bir kaç ay önce gittim kayma yok sipral olduğu gibi duruyor ama gebelik var 🥲
birbebis_ Ay bende korktum simdi bende 1 yildir sprialle korunuyorum varmi boyle bir ihtimal peki sprial alinmadan 9 ay nasil olacak bebege bir zarari olmazmi
ahmethamza Elatoria nasibi olan bebek geliyor. Korkmayın eline spirali alıp gelen bebek de çok. Rabbım esirgesin. Sağlıkla gelsin inşallah.
berivan2709 Elatoria yani spiralli olduğu için riskli bir gebelikti tabi onun öyleydi diye herkesin öyle olacak diye birley yok inşallah bebişinizi sağlık ile kucağınıza alırsınız
birbebis_ Elatoria sprail kaymadigi halde bu bebis orda nasil oldu ya 😁 Canabı Allah vermiş iste alacak nefesi varmış demek