Bir aydan fazladır meme başımın kat kısmı ağrıyor bastırınca özellikle doktora gittim kontrol etti herhangi bişey yok dedi kas gevşetici verdi kullandım ama geçmedi sonra kendiğinden geçti şu bir haftadır tekrar ağrı başladı devlet hastansine gitmiştim tekrar ultrason çektirmek için onu da gün verdi çektirmeyi bekliyorum velhasıl içim de rahat değil kötüye yormak istemiyorum ama bu geçmeyen meme ağrısı ne olabilir ki bu arada meme de kitle falan yok elime gelen koltuk altında sertlik var gibi geliyor bana ama ilk gittiğim doktorda yok öyle bir şey dedi ☹️ başına böyle bşr durum gelen oldu ama en azından içimi rahatlatmak istedim