uguremi bende spirali 1 buçuk yıl önce taktırmıştım adet düzensizliği bel ağrısı yapıyor ve en çok rahatsız eden lekenlenme oluyor 3 4 gün sürüyor bazen adet döenmin olmasa bile lekelenme olabiliyor ilk zmanlarda sık sık kontrole gittim sonradan 6 ayda bir ultrason ile genelde kontrol ediliyor ben ekstra korunmuyorum eşimde ama hamile kalmadım yani ve %90 koruması var