yagmurhiracan kizim 8 aylik olmak uzere ek gidanin en basindan beri o videolardaki bebekler gibi yemesini bekledim ama yemedi kibar kizim sadece tadina bakti bir iki kasik doktorumuzda gayet yeterli suanlik sakin zorlama ama hep farkli seylerin tadina baktirmaya calis dedi benimde icim rahatladi. Ona ozel bisey hazirlamiyorum artik kahvaltida yanima oturtuyorum mama sandalyesiyle ben yemeye basliyorum biraz beni izliyo sonra o gun yaptigim omletten yada haslama yumurtadan agzina koyuyorum peynir zeytin falan bazen yulaf unu pisirip yogurt ve meyve puresi katip veriyorum aksam ustu kiymali sebze corbasi yapiyorum artik elim alisti cok az yapiyorum iki gunluk ayiriyorum ikinci gun icerisine yogurt ekliyorum bu sekilde veriyorum bazen corba yerine yogurt meyve tahin ceviz veriyorum aksam ustleri boyle ilerliyoruz ben yememesine okey olunca daha iyi oldu