zeh123 1+ ay demesi 1 ay ve sonrası için kullanabilirsin benim bebegim 18 aylık 2 ay olsu daha 6 numara kullanmaya baslayalı ondan önce 2 numaraydı 1 numara agızlıgı yaklasık 8-9 ay kullandı bu bebegininn cekim kuvvetiyle alakalı her bebegin cekimi bir degil 2 ve 3 olmuyorsa 1 numarayı denemen gerekiyor bu şekilde hangi biberonu alırsan al reddedebilir