Eşimin halasını , uyuşturucu kullanan oğlundan bugun bana sığındı ,kadın oğlum beni öldürcek diye panik atak olmuş. Her neyse akşam üstü oğlu elinde bıçakla benim bahceme daldı nerde annem diye, Allahtan araba sesını duydum kadını arkadan kaçırdım o sırada kayın pederm amcalar filan burdaydı ona saldırdılar ve dövdüler elinden bıçağı alıp, onlarada saldırdı tabı bıçakla, madde almış ve bildiğiniz annesini görse öldürürdü gözü dönmüş, kadın 40 kiloya düşmüş dertten, jandarma geldi aldı , anne şikayetçiii. Ve bilin bakalm nolcakmışş?? 8 saat sonra serbestt! Ben böyle adaletin !! Bu kadının ölmesimi bekleniyor acaba, kadın benı öldürcek diye panik atak olmuş hop hop hopluyor korkudan