Bugün akşam üzeri parktaydık kızım da yanımızdaydı hemen bir adım sagımızda 3-4 kadın ve çocukları vardı kızım da o çocukların yanındaydı birden bire ağlamaya başladı aldım kucağıma noldu filan derken kızım nefessiz kaldı orda gözleri kaydı dudakları morardı elimizden başı filan kaydı ben böyle bi acı görmedim yüzüne filan üfledik suyla filan yıkadık kendine geldi evladını kaybedenler nasıl dayanıyor bilmiyorum Allahım hepsine sanır versin Ve Rabbime şükürler olsun ki benim yavrumu da baba bağışladı gözümün önünde o hali gitmiyor niye ağladı çocuklar mı vurdu o kadınlardan mı korktu yada herhangi bişey bilmiyorum ama Allahım bi daha yaşatmasın gözümün önünden gitmiyor nasıl atlatacak bilmiyorum bebepim var 29 günlük sütümün etkilenmesinden de korkuyorum ama kızmın o halini de unutamıyorum