nur000 Testi yaptım kıl gibi bi çizgi görür gibiydim sonra çöpe attım aradan yarım saat 1 saat gecince böyle çıktı var mıdır? Markası prodoctor
sekerparemm nur000 adetinize kaç gün var ki umutlandırmak istemem çünkü erken gebelik testleri daha net cevap veriyor o an çizgi varmıydı hiç
nur000 Gul-42 çizgi yaptığımfa çok çok ince vardı attım çöpe dedim ben görmek istiyorum sanırım ondan görüyorum sonra çöpü boşaltırken baktım iki çizgi olmus
ppzeynep nur000 Ben çok gördüm bu şekilde. Ama siz en başta kıl gibi bir çizgi görür gibi oldum demişsiniz. İnşallah ben yanılıyorumdur.