dgltkn ya aşı zorlar bizde 1,5 gün ateş bile yapmıştı çok huzursuz ve sürekli ağlıyordu falan 2 gün çok aşırı zorlandık sonra toparlıyor emmese bile sen sürekli memeyi ağzına götür 2 kez çekip bıraksa bile iyi bir de diline baksana pamukçuk olmuş olabilir öyle durumlarda da bebek emmez