gulummmmmm yenianne3 ben çözüm bulamadım görümcem fitil vermişti keşke elinden kalsaydım çok yoruldu bebişim çıkarmaya çalışırken , sonrasında doktora gittik 10 gün yapmaması normalmiş 10.gun acile gel dedi inşallah iyi olur yavrularimiz
3erkekannesi__ yenianne3 10 güne kadar yapmaması normalmiş doktorlar öyle diyor ama insanın içi rahat etmiyor ben fitil kullandım ikiz bebeklerim vardı mamaya geçince kabız oldular bi süre fitil verdim sonra mamaya alışınca geçti kabızlıkları
me_o531 yenianne3 sürekli kabız oluyordu haftada bir yapsa bayram ediyorduk doktorumuz günde bir çay kaşığı zeytinyağ içir demişti onu düzenli vermeye başlayınca rahatlamıştı biraz bazen çok fazla zorlandığında poposunu uyarıyorduk zeytinyağla