Merhaba güzel anneler. Oğlum 33 aylık. Şu an annemin evindeyim 1.5ay kadar burdayım. Hazır yemek ev işi vs derdim yokken tuvalet eğitimine başlayalım dedik. Dün başladık bezi attık. Klozete güzelce oturuyor bunda sorun yok. Ancak hiç tuvalete yapmadı. Ne zaman klozetten kalkıp alıştırma kilodunu giyse altına yapıyor. Yani kilodu bez sanıyor. Sonra pantolonu bacağı ıslanınca aaa diyor. 🙄 Evet daha 1.5gün oldu ama klozette çişini tutması canımı sıktı. Bir kere klozete yapsa aslında ne yapmaya çalıştığımızı anlayacak. Var mı öneriniz bunun için?