Kızlar merhaba bebeğim 5.5 aylık 3 hafta öncesinde emziği ağzına verdiğim gibi uyurdu fakat 3 haftadır uykuya öyle bir direnç gösteriyor ki sanki etini çekiyormuş gibi ağlıyor kucağıma alıp sakinleştirmeye çalışıyorum asla susmuyor emziğide asla almıyor sallamak istemiyorum şimdiye kadar hiç alıştırmadım uyku eğitimi mi almalıyım anlamadım çok ağladığı için üzülüyorum dayanamıyorum uyumasın tamam diyorum ama bakıyorum uykusuz kaldığı için daha huzursuz ağlıyor zar zor uyuttum diyelim uykusu asla 40 dakikayı geçmiyor sabahım 5-6 daha ayakta rutin oluşturdum oda fayda etmiyor başka önerisi olan var mı ?
Diş içinde diş tozu jeli veriyorum ama uykusuna fayda etmedi sadece kaşıntısını rahatlattı