Merhaba kızlar burada bilenler bilir ikiz annesiyim ve kilo vermek istiyorum boyum kısa olduğundan biraz kilolu gözukuyorum . Şimdi dietdeyim ekmek yemiyorum tatlıyıda kesdim sadece kahvaltı yapıyorum sonra öğle yemeği ve öğle yemeğinden sonrada bisey yemiyorum eyer çok açsam mandelina armut falan yiyorum 1 kilo verdimde 10 gün içinde . Bir defe 6 gün içinde 3 kilo vermistim ama sonra durdum tatlı yiye yiye yine kilolu oldum . Şimdiki kilom 58 ben 50 olmak istiyorum ama gözlerim tatlı dondurma erik çilek görunce duramıyorum yemek istiyorum bunu nasıl atlatıcam bu durumu yaşayan varmı ? Nasıl kendime hakim olucam ya 😩😩çok seviyorum tatlıyıı