26 aylık kızım var. Normaldede az yiyen bi çocuktu. Yemek seçmek değilde tercihen öğün atlıyordu diyelim. Ama 2-3 haftadır bildiğiniz aç yaşıyor. Hani kahvaltısını hep çok güzel yapardı şimdi 2 tırtıklayıp kalkıyor. Öğle yemeği sıfır akşama kadar aç kalıyor bide üstüne akşamda yemiyor. Yani aç kalınca yer diye bişeyde yok. Abur cuburda yemiyor geçiştirecek hiçbişey vermiyorum. Ama artık çok yoruldum ne yapacağımı şaşırdım bi akıl verin 🥲