Kızlar selam acemi bir anneyim..bebeğim 1 haftalık dün kabız oldu sonra 2 kere kaka yaptı ama bugün henüz hiç yapmadı yine yapamaz diye korkuyorum.sütüm az olduğu için formül mama veriyorum onu da biraz daha sulu vermeye başladım karnına bacaklarına masaj yapıyorum sıcak su torbasını poposuna koyuyorum başka neler yapabilirim ? Çok küçük olduğu için endişeleniyorum kabızlıktan