esrahzl 27 günlük bebegim gunde 7 8 kez çiş yapiyor sizce normal mi kaynanam surekli bu çocuk ishal diyor doktor anne sütü alan bebek böyle olur dedi
UykuPerisi_ esrahzl çok normal olması gereken bu aşkım. Ay benim kayınvalide de öyle diyor sinir oluyorum bu karılara ya ! İnsanı çileden çıkarıyorlar. Her şey normal kaka da yapacak çişte fazla fazla hem de..
Mutfaginleydiisiii esrahzl çok normal işemezse sıkıntı asıl. Doyuyosa işer bol bol Bu kaynanalara nefret kusmak istiyorum bi bok bilmedikleri halde her halta laf söylemelei
3kedili2bebekli esrahzl evet sağlıklı olanı bu günde 7-8 kakali bez 7-8 cisli bez olması gereken hatta bu bebeğinizin çok iyi beslendiğini gosterir bebek sıvı besleniyor ne olmasını bekliyor ki
3erkekannesi__ esrahzl çok biliyorsa o baksın bez sayısı bebek büyüdükçe azalacak bu sefer de aç çiş yapmıyor diyecek
esrahzl UykuPerisi_ bez içine gazlı bez koyacakmisim çiş yaptığında onu atacakmış böylece bez gitmemiş olurmuş ay allahim daha tutmasını beceremiyor
esrahzl Mutfaginleydiisiii aynen ne dedi biliyor musun bu kadar alt mi pislenir gazlı bez koyalım onu at bezi geri tak dedi😅😅 ne alaka dedim
beequeen esrahzl ishal olması için sıvı kaka yapması gerekmiyor mu? Bez sayısı doyduğunu gösteriyor ne güzel işte. Az olsa da bir şey derdi genelde laf anlatılmıyor her şeyin en iyisini onlar biliyor.