Herkese selam depremi yaşayan herkese çok geçmiş olsun. Bende Silivri’de oturuyorum ve maalesef çok etkilendik. Neyse konumuza gelelim..
oğluma tuvalet eğitimi veriyordum 16 gün falan sürdü tam böyle alışmaya başlamıştı ki deprem oldu ve maalesef evi bıraktım çıktım amcamlara geçtim onların evi bahçeli tek katlı müstakil bir ev tüm herkes orada toplandı. Deprem olduğu gündem beri oğluma bez bağlamaya başladım sebebi hem misafirliktetim kaldığım eve zarar vermek istemiyorum hemde deprem falan olursa kıyafet yetiştiremem gibisinden oldu. Benim sormak istediğim şu şimdi neredeyse tuvalet eğitimimiz tamamlanacakken oğluma mecburen bez bağladım ya evime geçtikten sonra oğlumdan bezi tekrar çıkardığımda sorun yaşar mıyım ? 😌 açıkçası mecburen bez bağladım çünkü ilk gün bezimiz yoktu ve dışarıda 4-5 defa kıyafet ıslattı en son eşim gidio bez aldı yoksa dışarıda ıslak kıyafetle duracaktı.