[silindi] ikiKudurukAnnesi biberiye suyu ben değil de eşim kullandı beyazlarını arttırdığını söyledi 🤔
Perii0 Eşim bana yap demişti bi ara, kaynatmıştım su da bi 10 dk falan soğuyunca benim biten saç bakım spreylerimin şişesine koymuştum bir ay falan kullandı memenun kalmadı kuru ıslak fark etmez kullanıyodu bu arada
Perii0 ikiKudurukAnnesi evet kokuyu ama bir süre sonra geçiyo kokusu yine de rahatsız edebilir bence kullanmayın hiç bir faydası olduğunu düşünmüyorum