Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu 1 haftadır hiç geçmeyen bek ve kasık ağrım var idrar da sıkıntı yok bakıldı dahiliyeye gittim kanlara da baktı gaz olabilir dedi böyle ki durum yaşayan oldu mu bi defa regl oldum eğer olursa daha 14 gün var diğerine neden oluyor anlamadım 40 tam sonra kontrole gittim rahme bakıldı bi sıkıntı yok dendi normal doğum yaptım bu arada