zhdeksm benim bebeğim 5 aylık ve kan ilacı kullanmıyorum. Çocuk doktorumuz şunu söyledi; bakanlık türkiyede kadınların çoğunun kanı düşük olduğu için herkese dağıtıyor kan ilacı ama siz düzenli yumurta, et, yeşil sebze yiyorsanız çocuğun boşu boşuna ilaç içmesine gerek yok, hatta ben kan tahlili yaptırdım demirim iyi çıktı doktorada gösterdim kullanmanıza gerek yok dedi ve hiç kullanmadık.