seyma5050 Kızlar bi bakarmısınız sizinde böyle bişey başınıza geldi mi ? 6aylık olduk o aralarda ek gıdaya başlamıştım bayramdan sonra böyle oldu vücudu her yerinde var kaşıntı yapıyor. Doktora götürdüm alerjik olabilir bi hafta bişey yedirme gözlemleyelim dedi. Söndü böyle kızarık değil ama yinede yerleri duruyor. Kaynanam felan terma diyorlar okuttuk öyle de geçmedi . Doktor da hametan sarı renk verdi bide zaditen damla verdi . Bayramdan beri hiçbirşey yedirmiyorm sadece anne sütü alıyor.