Deletedmom812 Bebeğim 9 ay 17 günlük ama kollarından tutup yürütünce parmak ucunda geziyo koltuktan tutunup kalkmaya çalışırken bile parmak ucunda normal mi geçici bir durum mu ?
Ikrazumra19 Deletedmom812 13 aylikken birakti yani soyle oldu tam olarak desteksiz yurumeye basladiginda birakti parmak ucu olayini
[silindi] Deletedmom812 yanı %1000 yurutec kullanmıssınızdır oyle tahmın edıyorum bunun baska bı sebebı yok cunku kuzenlerımede teyzem yurutec kullandı 5 yasına kadar dogru duzgun yuruyemedıler hıc ben ogluma hıc yurutec kullanmadım 9 . Ayında yurudu tam anlamıyla ve 9 bucuk aylık kosturuyodu 🤷🏼♀️
[silindi] Deletedmom812 merhaba bebeginiz parmak ucu yurumeyi biraktimi ? Asamalari nasil oldu suan bizde 11 ayligiz oarmak ucu yuruyor😥
Rainbowpath Deletedmom812 ondan olabilir ama zamanla yere bastıkça alışacaktır. Bu şekilde kalmaz korkmayın. Siz ayak tabanını zaman zaman yüzeye bastırın tümüyle.
SecilAhsenSura Deletedmom812 sanırım kız çocukları daha geç yuruyo diyolar. Bu arada yürütecle alakası yok ben kullanmadım. Parmak ucuna basmayı doktora sordum hatta normal o zamanla düzelir demişti 😀
Obenimmelegim Benimde 6 aylık parmak ucuna basıyo adım atmak istiyor tutunca parmka ucyla basıyo küçük daha ondn yürütece koymayı düşünmüyorum
Dilosss Canım benim kizimda da vardı. Ama yurutecle alakası yok yani ben kullanmadım nerdeyse..dr 1 yasa kadar geçmezse ortopedi doktoru baksın demişti ama çok şükür gerek kalmadı. Şuanda yuruyo ama çok nadir parmak ucunda gidiyor.
Dilosss Iki koldan tutunca kızım hemen parmak ucunda gidiyordu. Sonra fark ettikki tek kolu destekli tutunca basmıyor. Yavaş yavaş duzeldi