Sblsbl hamile olmadan önce ürtikerin iğnesini ve alerji hapı kullanıyordum. Hamile kalınca doktor iğneyi bırakalım bebeğe zararı olur deyip hapın dozunu düşürdü sabah akşam kullanmıştım gebelik boyunca herhangi bir zararı olmadı. Ürtikere iğne daha etkili ama ürtiker geçmiyor bazen ben hapı bırakıyorum 1,2 hafta içmiyorum tekrar kaşıntı başlıyor