18 aylık oğlum emerken diger eliylede öbür memenin ucunu tutuyor canımıı yakıyor her defasında yemekten sonra,önce beni gördükçe hep emmek istiyor gece zaten beni emzik yapıyor 2 saatte bir kalkıyor çok yoruldum artık emzirmekten hep 2 yaşından sonra bıraktırılıyor ama ben artık kesmek istiyorum bir yandanda vicdan yapıyom erken mi diye fikir verin hanımlar