Sezeryan ile doğum yapalı tam 75 gün oldu ancak bazen sezeryan dikişim kabarık şekilde şişme ve morarma yapıyor.Yapıştırma yapılmadı ip dikiş yapıldı bazen sadece dikişin çekildiği son kısım şişiyor bazen ise tüm dikiş kabarıyor. Açılma veya iltihap yok.İç çamaşırını dar veya küçük giymemeye dikkat ediyorum iç çamaşır lastiği veya pijama lastiği dikişe gelirse zaten ağrı yada şişlik yapıyor onu biliyorum.Bu durumu yasayan var mı sizce sebebi ne olabilir doktora görünmelimiyim