Hvvhzl 3 ay 27 günlük bebeğim var. Elleri sürekli ağzında. Bazen iki elini birden sokmaya çalışıyor dolayısıyla önü hep sırılsıklam oluyor. Diş mi çıkarıyor yoksa bu aylarda normal mi?
Rzgrmrv93 Hvvhzl aynı şeyi az önce salya başlığıyla ben açtım elinden gelse elini ağzına sokacak salya akıtıyo galiba diştenmiş ☺️
Alpcan Hvvhzl Bizimki de öyle canım ya sürekli eli ağzında ve aşırı salya akıtıyo sürekli kıyafet degistirmek zorunda kalıyorum .
AliyeAsel Hvvhzl benimde öyle canım cok cok emiyor elini hem dişten hemde ellerini keşfettiği için olurmuş
Fyzpyrz Hvvhzl sorma benimde 2 ay 27 gunluk oğlum ama elleri hep ağzinda bazen iki elinide yumruk yapip agzina goturuyor.bir yerde okumustum bebegin elini cekerseniz bebek strese girer yaziyordu.oyuzden cekmiyorum bende.nasil gecicek bu durum bakalim.
Hvvhzl Rzgrmrv93 Alpcan AliyeAsel Fyzpyrz ElfYavuz Ellerin kaçırınca da sinirden ağlıyor. Küçük parmağımla dişlerini kontrol ettim üst düşleri acayip sertleşmiş. Dokununca da ağlıyor
Alpcan Hvvhzl Açlıkla bir alakası yok benimkinin kilo alımı iyi maşallah. Diş çıkarma dönemi sanırım kaşındığından yapıyor canm
Hvvhzl Alpcan deletedmom1101 @ElfYavuz #308464 Ben ilk alt dişler çıkar diye biliyorum ama bizimkinin üst dişleri kaşınıyor sanki
Sibelll Hvvhzl 3 ay 21 günlük oğlum eli ağzında ama çok faZla ağzının suyu almıyor kehribar kolyesi takıyorum belki ondandır.Damakları kaşınıyor sanırım dilini sürekli damağında gezdiriyor dil çıkarıyor
deletedmom1101 Hvvhzl Havva hanım çok normal dişi de kaşınmaya başlamış olabilir tabi ama bebeğiniz şuan oral dönemde yanı herşeyi ağzına götürerek tanıma ayında 😌😌
Sevdaarel Benim oğlumda 4 aylık elleri hep ağzında damaklarına dişler yerleşiyormuş ve katılaşıyormuş ondan sürekli elleri ağzındaymış normal bi süreçmiş hep ıslak eller bide ne bulursa ağzına götürüyor
Cansurella Hvvhzl aynı sıkıntı bizde de var salyalı bide cok yalıo ellerini sanırım dis biz 4 aylıgız ama
sedanur28 Hvvhzl bizde 3 ayligiz canim bizdede ayni sorun var ellerini yüzünü islatiyo buz gibi oluyo salyalar desen cabasi nedeni dis mi acaba cok merak ediyorum