gltkn35 15 aylik bebeğim nefret ediyo yürümükten hemen oturur 4 5 adimda😀babasi 3 yasinda yürümüş kendi haline biraktiklari icin sanirim ,fizyoterapist hicbir sebep yokken bazi bebekler 3 yaşina kadar bekleyebilir demisti o yüzden ayakta kendi duruyo ve adim attiği için çok endişem yok,gayreti ve motivasyonu olmadiğini düşünüyorhm yasiti yok yakinlarda bol bol parka götürüyorum bende merdiven cikartiyorum kendimce