Kızlar bebeğim 7 aylık diş çıkartıyor ayrıca soğuk algınlığı var dün gece sürekli uykusunda ağladı huzursuz sabahtan beri de sürekli uyumak istiyor yarım saat 1 saat uyanık kalıp uyuyor ağlayarak doktor öksürüğü için antibiyotik verdi 2 çeşit 3 gün birisi 3 gün birisi diye birini dün bitirdik diğerine başladık sabah ondan uyuyor olabilir mi çünkü diş normal de uykusuzluk yapması gerekmiyor mu dünden beri kafamda bir hunim eksik lütfen tecrübeli anneler bana yol göstersin kafayı yiycem ne oyun oynuyor ne kucakta duruyor sürekli uykuya geçmek istiyor ve aç hiç bir şekilde ne ek gıda nede anne sütü kabul etmiyor lüften yardım edin