bezelyesmama merhabalar 10 gun once dogum yaptim iki gundur asiri kasinti ve yanmam var. sanirim sezaryen sonrasi verilen antibiyotik yuzunden oldu. emzirirken hangi mantar ilaclari kullaniliyor bilen var mi?