Ahhh suan tam olarak yasadigimiz durumları anlatmissiniz benimde oglum 19 aylik 1 aydir nerdeyse bu anlattiklariniz gibi 😭 bende dişe ve yas sendromlarina bağlıyorum bu durumlarini kopek disler cikmak üzere çünkü. Nasil bas edicegimi, hergun nasil oyalayacagimi sasirmis durumdayim. Park istiyor parka goturuyorum salincakta 1 dakika sallaniyo sonra kucak diye ağlıyor.....