64 günlük bebeğim geceden beri çok huysuz, asla emmek istemiyor, uyumak da istemiyor uyurken de değişik sesler çıkartıyor bağrınıyor falan. Bianda noldu anlamadım. Gerçekten geceden beri kafayı yemek üzereyim.Emzirmek için bugün hep kucakta evi dolaştırdım anca öyle memeyi aldı. Nedir nedendir? Yine mi atak? Ataksa ne zmaan biter? Napabilirim?