Kızlar merhaba ben daha yeni anneyim ve tecrübesizim bu konuda..Bebeğim tam 40 günlük ilk zamanlar galiba sarılıktan mı tam 2 saat uyuyordu,artık gündüzleri 30-40 dk maksimum uyuyor..uykuya dalması çok zor oluyor emzir alt değiştir gaz çıkar derken..artık 2 saat uyumuyor.Bu normal mi? 40 günlük bir bebeğin uyku süresi nedir lütfen yorum yapın❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻