Merhabalar emzirmeyi yeni bıraktım ve kilo sorunum var bi arkadaşım jescoffie diye bir ürün önerdi açıkçası insan güvenemiyor kullanıp bırakıp herhangi bi zararını göreniniz oldu mu veya böyle şeylerle değil de başka türlü nasıl kilo verebilirim yardımcı olabilir misiniz acaba