Yaklaşık 1-2 haftadır sol göğüs kafesimin bitişinin bazen başında genelde ortasında bazende bitişinde bi ağrı oluyor her an değil ama gün içinde ara ara oluyor 3-4 ay önce çarpıntı için kardiyolojiye gitmiştim kalp ile ilgili bişey olduğunu düşünmüyorum sizce neden olabilir