Oğlum üç yaşında tuvalet eğitimi ramazandan önce hallettik korktuğumdan kolay oldu ilk gün dışında ve bu zamana kadar ne çiş ne kaka kaçırmadı ama şu son 4-5 gündür asla kaka yapmıyor asla kıvranıyor bildiğin binbir yalvar yakar ikna etme çabalarım havada kalıyor altına yapıyor çünkü kokuyor diyor hadi onu anlarım çişe de aynı şey söylüyor çişi tuvalete yine yapıyor çok şükür ama onun da koktuğunu iddia ediyor herşeye kokuyor ediyor ya diş fırçalayalım diyorum hayır kokuyor diyor fırçalamazsan kötü kokar fırçalarsan güzel kokar diyorum ağlaya ağlaya yapıyo inat deseniz zaten gırla iştahsızlık deseniz o zaten yarayan kanam artık yemek zamanı geldiğinde stresten midem bulanıyor sabah 10 da yediğiyle duruyor ve asla birşey istemiyor arkadaşlar ben bu üç yaştan elendim bu üç yaş bana bir daha asla çocuk yapmamam gerektiğini öğretti