14 aylık kızım 8. Aydan sonra iştah gitti ,sadece 12. Ay ile 13. Ay arası iştahı açılır gibi oldu sonra gene başa döndü. Sabah zeytin ve belki domates bazende iyi günündeyse muhlama tarzı kahvaltı, meyve olarak muz çilek ,öğlen sebze çorbası ,akşam makarna bazen ıspanak yemeği belki nadiren pilav bunlar dışında hiç bir şeye ağzını açmaz , öğün hazırlamaktan sabahları kahvaltı saatlerinde artık gereçekten aşırı derece tükenmiş vaziyette oluyorum gene yemeyecek sadece tükürecek yere atacak diye ,yemeyen bebek insanı tüketen 2. Çocuğa tövbe ettiren bir olaymış gerçekten Allah onlara sağlık bizlere sabır versin