safis12 Kızlar sezryan yapalı 4 ay oldu adetim düzensiz her ay 27sinde adet oluyorum ama adet bitiminden 20 gün sonra lekelenmem geliyo kahve rengi başına gelen var mı
1prensh safis12 bende doğum yapalı 3 ay oldu daha adet olmadım 1 seneye kadar adet olmama yada lekelenme düzensizlik normal diyor doktorlar
Feyzosumunannesi safis12 Evet içeride kalan pis kanı atıyor olabilirsiniz. Emzirirken gecikme de olabilir.
kkkyyysss Ya benim de çok uzun sürüyor doktora gittim smear bile aldı çok şükür temiz çıktı emzirmekten oluyormuş öyle söyledi