nutellaa_ 6 senedir var geçmedi. En ufak ani hareket etme de ben burdayım diyor resmen. Yaşam kalitemi bu yaşta mahvetti diyebilirim. İlacını kullandım yıllarca pek bi faydası olmadı, beynim resmen dalgalanıyordu ve sıkışıyor gibiydi. Bunun için dr um birde nöroloji de görsün dedi tekrar mr çekildim derken, sonuç stressiz hayat düzenli uyku, ani hareketten kaçınma. Bol su kafeinli içecekler yasak gibi perhiz uyguladım ama yine faydasız böyle yaşamaya alışmak gerekiyor sanırım. Bu aylar da çok tetikliyor mevsim geçişi. Dr lar önermiyor fakat bana boyun fıtığı için takılan boyunluk bu süreçte iyi geliyordu. Oturur vaziyette uyuyabiliyorum sadece. İki gündür beni de yokluyor bebekten fırsat buldukça dinlenmeye çalışıyorum Allah yardımcımız olsun