sevvaltap Kızlar merhaba 21 günlük bebeğim var gözleri çok çapaklanıyor bayat çayla siliyorum bi kaç gündür ama hala geçmedi önerisi olan var mı
ipeksibel sevvaltap kucuck bebek kim söyledi bunu sana yap diye biz büyükler uyguluyoruz ise yaramiyor
ipeksibel sevvaltap ne yap biliyro musun bebeğinin gözünün altından sağdan sola kulağın olduğu yerden yani burnun olduğu yere doğru hafifçe parmağınla masaj yap
ipeksibel sevvaltap sağdan sola doğru sola gelince gözün üç kısmı var ya orda dur bunu iki üç defa tekrar yap ayrıca yakındaki bir sağlık ocağına gidip göster damla al bir kaç güne gecer
benseninanonim benim kiziminda cok fazla capaklanmasi oluyordu damla vermisti doktor onu kullandik gecti kisa surede
Hulyaerol Benim bebeğimin de vardı yeni doğan döneminde çapak sorunu ben göz Dr una sordum normal olabilir sadece ılık suyla sil zamanla geçer dedi suan 7 aylık bebeğim çapak sorunumuz yok şükür çay la sil diyen oldu bana da yapmadım ama
nnoktaa sevvaltap bayat çayı nereden öğrendiniz bilmiyorum ancak derhal vazgeçin. Dışardan içe doğru Temiz yerden çapaklı yere doğru kaynatılmış ılıtılmış suyla pamuk yardımıyla silebilirsiniz.