iremmakkk Allah kolaylık versin canım. Sabah 8 den sonrası için söylüyorum bebeğim daha yeniyken 8 de uyandı diyelim emerdi, altını değiştirirdim yenidoğan olduğu için hemen uyurdu, o sırada kahvaltımı yapıp bende dinlenmeye çalışırdım. Zaten gün içinde bu şekilde devam ediyor merak etme bi şekilde oluyor. Şimdi bebişim büyüdü 48 günlük gündüz uyumuyor bazen kahvaltıyı bile 12-1 de yapıyorum. Küçükken çok daha kolaydı, neden hep uyuyor derdim, şimdide neden hiç uyumuyor diyorum🤨