kubi12 evet çok memnunuz normal mama sandalyesi de var ama oturağı daha çok seviyor akşam yemeklerinde kahvaltıda falan madada oturuyor yemek yaparken tezgahta mesela anneme geldim yanımda onu da getiriyorum onda yemek yiyor banyo yaptırırken de iyi olur yani hakkını verdik öyle söyliyim