aysima38 İkili testi şehir hastanesinde yaptırmayı düşünüyorum sizce hangi doktor daha bilgili hangisine gitmeliyim bilgisi olan yardımcı olabilir mi siz hangisine gittiniz
ipeksiiimom aysima38 Mustafa Oğuz Yılmaz i tavsiye ederim harika bir doktordu ben 2 yıl önce gidiyordum şimdi de arkadaşım gidiyor çok memnun
twobabymom_ Bence şehir hastanesinin kadın dogumdski en iyi doktoru Mustafa oğuz yilmazdir ben ona gittim çok çok memnun kaldım çok ilgili güler yüzlü ve sevecen