Urasdeniz38 o insanlar çok biliyor..cidden beyinsiz gereksiz insanlar. Bebeğim meme reddi yaşadı.o kadar uğraştım ki hatırlamak istemiyorum o günleri..ama meme emmedigini bildikleri halde çok bilmiş insanlar obizite olucak diyip durdular çok kilolu diyip durdular..doktora sormuştum kilosu gayet iyi demisti..bebeğiniz çok kilolu değil demişti.ben bu beyinsiz insanları anlamıyorum emmeyen çocuk açmı kalsin.. ölsün mü istiyorlar ne anlamıyorum..aç bırak öyle emzir diyenler oldu.. Denedim herşeyi ..olmadı olmadı..öyle diyenlere çocuk aç dururmu anlarmi diye söylemiştim.siz çevrenizdekilere sakın bakmayın . doktorunz ne diyorsa onu önemseyin..ciiden k bkmayin çok sinir oluyorum bu şekilde insanlara müdahale edenlere.insani zorla gunha sokuyorlar... arkadaşımın kaynanasi sütünü sevmemiş demesi , arkadaşımın sende sorun var demesi, daha bı çok şey... insanları kırmamak için sustum ama aklıma geldikçe kendimden nefret ediyorum..niye cevap vermedin diye..neyse uzun oldu k bkmayin..