Kizlar ben uzun süredir dogum kontrol hapı kullaniyorum ve hapi bırakınca 2 gün sonra regl oluyorum. yani gecen sali olmam gerekiyordu ama hala olmadım. ara kanama olmustu gecen sene ama hiç gününde gelmediği olmamıştı.carsamba sanki nokta gibi kan geldi ama devamı yok yasayan var mı acaba