aleynaderin1 ah canım bununla ilgili bende post açmıştım sezaryen değil ama hemoroid ameliyatı oldum ama aynı mantık spinal anestezi aldım boyun ve baş ağrısı çektim bugün tam 10. Gün hala eğilince sıkınca kendimi tuvalette baş ağrım var. Günlerce acilde süründüm sonra yine geçmeyince yatış mr vs çekildi anestezi iğnesinden kaynaklı oluyormuş beyindeki sıvı omuriliğe sızıntı yapmış neler çektim ah günlerdir perişan oldum bol sıvı bol kafein dediler ben mide bulantısından içemiyordum serum takıldı sürekli bir günde 4 litrelik serumlar yedim rabbim yardımcın olsun 😓 ayrıca kafeinli ağrı kesici ilaçları vs de verdiler hala kullanıyorum doktorunla konuşabilirsin