Umay-gmz Kızlar kızım 3. Ve 5. Ayında nimerixve bexero oldu şimdi 18,5 aylık doktor birer doz daha yaptırdı anlamadım sadece bexero olması gerekiyor demişti sanki önceden
bilgeminikk Umay-gmz ben de toplam 5 doz diye hatırlıyorum 3 bexsero 2 nimenrix ama şunu demişti doktor ilk dozun yapılma zamanına göre doz sayısı değişiyor demişti
ays45 Umay-gmz aylara göre değişiyor. Oğlum 7-9-14 bexsero oldu. Bir yaş sonrası da nimenrix dedi doktorumuz. 18. Ayda yaptırabilirsiniz daha erkende olur problem olmaz demişti. Henüz yaptırmadık. Önümüzdeki ay yaptıracağız.
Umay-gmz bilgeminikk yani bana da öyle demişti ama neden böyle yaptırdı anlamadım gerçekten ,çok iyi hatırşıyorum çünkü,6 aylıktan küçük başladı diye mi acaba
MeetJoeBlack Umay-gmz şimdi siz 6. Aydan önce başladığınız için 4 doz bexsero, 3 doz da nimenrix yapılır. 6 aydan sonra başlamış olsaydınız 3 doz bexsero , 2 doz nimenrix yapılırdı.
Elifkurtulduuuu Umay-gmz 9. Ay başladık bi doktor 4 bi doktor 5 aşı takvımı oluşturdu . 2 yaşındaki kıxıma 3 doz yaptırdık bence kafası karıştı
Umay-gmz Elifkurtulduuuu şöyle yapmış bexero üç doz iki doz nimerix ve en son bexeroyu yaparken 4 lü karmasını rapel olrak yapmış öyle dedi, biraz garantici sanırım o yüzden öyle yaptı artık yapacak bişey yok
alisss_i Umay-gmz bize de 3er tane olacak şekilde takvim oluşturuldu. Toplam 6 aşı yani ay 5.ay 1 yaşından sonra şeklinde
likeli Umay-gmz 1 yaş öncesi başlandığında iki aşıdan da 3’er doz yapılıyor. Benim kızıma da 2-4-12. Ayda nimenrix 3-5-13. Ayda bexsero toplam 6 doz aşı yapıldı.